UFC si zaistilo svetlú budúcnosť: Dana White oznámil podpis rekordnej sponzorskej zmluvy

Instagram/@danawhite

Neodmysliteľnou súčasťou každého športového odvetvia sú sponzori, ktorí prispievajú k jeho rozvoju. Matematika je pritom jednoduchá. Čím viac fanúšikov, tým viac peňazí. Rovnako to funguje aj v UFC. Najprestížnejšej MMA organizácii sa už teraz výborne darí, no bude to ešte lepšie. Vedeniu ligu sa totiž podarilo získať ďalšie milióny.

Bez financií by sa jednoducho vrcholový šport robiť nedal. Žiaľ, v dnešom svete to tak funguje a nie je to nič netypické. Uvedomujú si to aj v UFC, preto prezident Dana White pred pár dňami oznámil podpis lukratívnej zmluvy s americkou pivárskou spoločnosťou Anheuser-Busch. Tá je zároveň súčasťou belgického konglomerátu Anheuser-Busch InBev.

Je to ďalšia významná zmena, ktorej sa od 1. januára 2024 dočká najlepšia svetová organizácia. Okrem prestížnej spolupráce totiž začne fungovať aj nová antidopingová kontrola.

Spoločnosť Anheuser-Busch predáva na americkom trhu pivo Bud Light, ktoré bolo hlavným zlatým mokom UFC už medzi rokmi 2008 až 2017. „Som hrdý na to, že môžem oznámiť, že sme sa vrátili k spoločnému podnikaniu. Existuje viacero dôvodov, prečo som sa rozhodol pre Anheuser-Busch a Bud Light. Predovšetkým preto, že cítim, že sa veľmi zhodujeme v základných hodnotách a v tom, čo značka UFC predstavuje. Teším sa na všetky tie neuveriteľné veci, ktoré spolu v nasledujúcich rokoch podnikneme,“ povedal Dana White na adresu staronovej spolupráce v tlačovom vyhlásení.

Lukratívny podpis by mal UFC vyniesť astronomických 100 miliónov dolárov. Podľa ESPN by sa zároveň malo jednať o najväčšiu sponzorskú zmluvu v histórii zámorskej organizácie.

Zdroj: mmafighting.com, Autor: Kamil Schreiber